2008-01-16

香港潮語學習字卡 [潮童]

蘇生,八十後文藝青年,集感性與搞事於一身;早年曾戲謔天生就是東 Touch 記者材料,結果殊途同歸 —— 齊齊去教書。當集體回憶跟保育變成潮流與消費的一種,他大哥攤攤手,搞囉! 再回來,笑嘿嘿已弄來一套 “香港潮語學習字卡”。

文字不掙錢,當藝術家或潮人談何容易。蘇生笑 “賣文具先有得發!”。忽然想到友人說的先出名、狂賺錢,進而把創作權收歸己有。That is, creative mind we are.

回說字卡本身。粵語拼音跟注釋都做得很仔細 (外藉同事吃吃笑學識叫人 “收皮”),幽默處埋在應用例句上。例如 “賣飛佛” 的 “我都唔唱 K o既,跳舞先係賣飛佛”;熟口熟面的 “暗寸” 跟揶揄看得津津有味。大哥說自己最愛 “屈機” 的那張,我問,喜歡飛機的你為何不加 “飛機王”?

首批於推出後已迅速售罄,增補強化版快將面世,詳情後續。


Background Music: Ocean of Noise – Arcade Fire
Pix: 我懶,在蘇生的網站偷的。

3 則留言:

Gladys Mio 提到...

我很喜歡"潮爆"哪一張字卡,即時想起你呢,何不建議SO羊真畫上您你的樣子?

KarateK 提到...

哈哈...excellent blog!幾驚所有entry都係英文呀!!大佬,你估個個都好似你同我咁咁有「文化」咩!睇咁長英文!哈哈...anyway,果然係英文老師,好勁呀~喂,本讀物何處有得賣呀?Kennis

Michelé 提到...

假敵斯:
套卡會因此賣唔出的...

kennix:
蘇生仲整緊呀, 太渴市了, 我諗都仲需要一段時間; 再幫你問問 ;)